Z początkiem kwietnia tego roku, ze względu na stan zdrowia, zmuszony byłem zawiesić działalność gospodarczą. Za kilka miesięcy zamierzam jednak działalność kontynuować, dlatego też nie rezygnowałem z lokalu, który użytkuję w prowadzonej działalności na podstawie umowy najmu i nadal będę opłacał czynsz. Przez okres zawieszenia będę też opłacał inne stałe zobowiązania, np. raty leasingu samochodu firmowego, opłaty za domenę internetową, czy abonament telefoniczny. Czy koszty te mogę wpisywać do PKPIR? Czy w okresie zawieszenia działalności mogę dokonywać odpisów amortyzacyjnych?
ODPOWIEDŹ
Wydatki ponoszone w okresie zawieszenia działaln...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!