Akcje rabatowe mają na celu wspieranie bezpośrednio i/lub pośrednio sprzedaż oferowanych produktów, a także zwiększanie motywacji, a co za tym idzie efektywność pracy pracowników oraz innych podmiotów współpracujących ze Spółką, umacnianie relacji Spółki z pracownikami i innymi podmiotami, a także wpływanie na rozwój marki Spółki postrzeganej jako dobrego pracodawcy oraz podmiotu, z którym warto współpracować, co w dłuższej perspektywie czasu pozwoli na możliwe zwiększenie przewagi konkurencyjnej. W związku z tym przychód w rozumieniu ustawy o pdof u osób biorących udział w akcjach rabatowych nie powstanie. W konsekwencji Spółka nie będzie zobowiązana w stosunku do uczestników promocji do obliczenia i pobrania zaliczki na podatek oraz sporządzenia informacji PIT-11 ani PIT-8C.
Stanowisko Dyrektora Krajowej Info...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!