Zgodnie z umową o dofinansowanie oraz wymogami określonymi w art. 8 i 9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 roku oraz art. 1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 846/2009 z dnia 1 września 2009 roku Spółka, w przypadku projektów inwestycyjnych dofinansowanych w 85% ze środków unijnych zobowiązana jest do promocji w/w projektów. Czy koszty promocji projektów, a w szczególności koszt ogłoszeń prasowych promujących projekt, koszt billboardu, koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych, powiększają wartość początkową wytworzonego lub ulepszonego środka trwałego?
ODPOWIEDŹ
Wydatki poniesione w związku z realizacją ob...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!