Firma przyjęła nową strategię marketingową, która ma przyczynić się do zwiększenia poziomu przychodów ze sprzedaży, a także trwale wiązać z nią odbiorców. W sytuacji gdy odbiorca zakupi określoną ilość towaru lub też będzie nabywać zakupy przez określony czas firma będzie stosować sprzedaż po mocno obniżonej cenie (cena równa 1 grosz netto). Towary sprzedawane odbiorcom będą pochodzić zarówno z własnej produkcji, ale też firma będzie kupować na rynku innego typu towary i następnie (jako element działań marketingowych) sprzedawać je za 1 grosz. Czy w takim przypadku firma może zaliczyć do kosztów podatkowych wytworzone lub nabyte towary handlowe, które będą sprzedawane za 1 grosz?
ODPOWIEDŹ
Firma ma prawo zaliczyć do kosztów podatkowy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!