Stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji indywidualnej z dnia 22 sierpnia 2016 roku nr IPPB6/4510-403/16-3/AP.
Sytuacja Podatnika
Wnioskodawca wchodzi w skład międzynarodowego koncernu zajmującego się produkcją oraz sprzedażą opon. Wnioskodawca rozważa obecnie wprowadzenie nowego modelu rozpatrywania reklamacji związanych z uszkodzonymi oponami. Cechą charakterystyczną modelu rozpatrywania reklamacji będącego przedmiotem niniejszego wniosku jest to, że przedmiotem reklamacji będzie mogła być opona, która została kupiona przez Klienta u Wnioskodawcy, jak również może to dotyczyć opony wyprodukowanej przez koncern, w skład którego wchodzi Wnioskodawca, której Wnioskodawca nie sprzedał Klientowi, lecz Klient zakupił ją od innego podmiotu działającego na rynku. Przedmiotem reklamacji mogą być również opony które zostały zakupione przez Klienta wraz z pojazdem. Ponadto, przedmiotem reklamacji mogą być również opony zakupione jako używane, których Wnioskodawca nie sprzedaje. Dla wszystkich wymienionych przypadków nie będzie wiadome, czy dana opona został sprzedana przez Wnioskodawcę, a nawet jeżeli została sprzedana, nie...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!