Spółka zajmująca się produkcją wyrobów celulozowo-papierniczych zawiera z podmiotami powiązanymi - agentami - umowy na świadczenie usług w zakresie wsparcia sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi nabywcami produktów. Z tytułu świadczenia usług agentom przysługuje prowizja agencyjna wyliczana jako procent od wartości netto faktur sprzedaży dotyczących określonych produktów na określonych rynkach do określonych klientów obsługiwanych przez danego agenta.
W wniosku o interpretację indywidualną Spółka chciała uzyskać potwierdzenie, że koszty wynagrodzenia agentów są kosztami uzyskania przychodów bezpośrednio związanymi z wytworzeniem lub nabyciem...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 12 papierowych oraz cyfrowych wydań magazynu"
- Dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do dodatkowych materiałów
- Nielimitowane konsultacje
- ...i wiele więcej!